رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی آمادگی کامل برای اعزام تیمهای درمانی تخصصی به مردم مظلوم غزه و برپایی بیمارستان صحرایی را به هر تعداد که مسئولان بخواهند، دارد.

درخواست تعداد بیشماری از پزشکان برای اعزام به غزه


سلامت نیوز :رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی آمادگی کامل برای اعزام تیمهای درمانی تخصصی به مردم مظلوم غزه و برپایی بیمارستان صحرایی را به هر تعداد که مسئولان بخواهند، دارد.
 
دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی  اعلام کرد: درصورت فراهم شدن زمینه  های لازم توسط مسئولین، سازمان بسیج جامعه پزشکی آمادگی کامل برای اعزام تیمهای درمانی تخصصی جهت کمک به مردم مظلوم غزه و برپایی بیمارستان صحرایی به هر تعدادی که لازم باشد را دارد و اعضای این سازمان دردمندانه و بی صبرانه در آرزوی فراهم شدن شرایط برای اعزام و ارائه کمک به مسلمانان غزه را دارد.
 
رئیس سازمان افزود: حجم درخواست ها و اصرار پزشکان و پیراپزشکان و پرستاران از ما برای اعزام به منطقه بسیار زیاد و غیر قابل تحمل می باشد.
 
وی در پایان گفت: با توجه به تخریب مراکز درمانی و بیمارستان ها توسط رژیم وحشی صهیونیستی و ضرورت برپایی بیمارستان های صحرایی با توجه به اینکه حجم مجروحین بیش از پیش بالا می باشد، ما می توانیم با عنایت به تجربه ارزشمند این سازمان به هر تعداد که نیاز باشد در آن منطقه بیمارستان صحرایی برپا نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha