اداره کل نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، طی بخشنامه‌های متعدد، تولید، توزیع و مصرف 10 قلم از كالاهای بهداشتی و خوراكی را غیرمجاز اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت اداره کل نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، مصرف خیارشور با نام تجاری بیدواز ساخت کارگاه خیارشور بیدواز به علت ابطال پروانه ساخت، آلوچه فراوری شده با نام تجاری بانی محصول شرکت صنایع غذایی مبتکربانی فاقد مجوز بهداشتی و نان جو با نام تجاری دوسر ساخت واحد تولیدی نان جو با کد بهداشتی جعلی 0300/ف/ب م غیرمجاز اعلام شد.

همچنین براساس بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، آلوچه فرآوری شده با نام تجاری یکتانه با شماره پروانه ساخت جعلی 55130، آلوچه فرآوری شده با نام تجاری گل پسند با شماره پروانه ساخت جعلی 8353، انواع عرقیات واحد تولیدی اروم خوش ترگل و گلاب و عرقیات گیاهی با نام تجاری دهقان و قند حبه و خرد شده با نام تجاری کیمیا ساخت شرکت کیمیا بهارستان پارس فاقد مجوزهای بهداشتی هستند.

برپایه این گزارش، قند حبه و خرد شده با نام تجاری رازمین ساخت شرکت قند نیکو و پماد همراه با مكمل با نام تجاری لاركو هم فاقد مجوزهای بهداشتی اعلام شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha