شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 116556

رئیس دادگاه خانواده ایلام گفت: بسیاری از طلاق‌ها که در 4 سال اول زندگی به وقوع می‌پیوندند، نتیجه تصمیم‌های کورکورانه و عاشق شدن‌های خیابانی هستند.

سلامت نیوز: ‌رئیس دادگاه خانواده ایلام گفت: بسیاری از طلاق‌ها که در 4 سال اول زندگی به وقوع می‌پیوندند، نتیجه تصمیم‌های کورکورانه و عاشق شدن‌های خیابانی هستند.

«عبدالوهاب بخشنده» در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: ضعف آموزش‌های دینی در بین خانواده‌ها موجب به وجود آمدن درگیری‌های در بین زوجین و ‌افزایش ورود پرونده‌ها به چرخه‌ی رسیدگی دادگاه خانواده شده است.

وی با بیان اینکه ریشه بیشتر مسائل خانوادگی از فقر نشات می‌گیرد، افزود: دستگاه‌های پیشگیری در زمینه مسائل خانوادگی وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و گرنه چرا باید با کوچکترین مشکل زوجین اقدام به طلاق کنند.

بخشنده عشق‌های خیابانی را از دیگر دلایل افزایش طلاق دانست و خاطرنشان کرد: در عشق‌های خیابانی طرفین با وعده‌های دروغین، تصمیم کورکورانه و عدم شناخت ازدواج می‌کنند که بسیاری از طلاق‌ها که در 4 سال اول زندگی در استان به وقوع می‌پیوند، نتیجه این نوع تصمیم‌گیری‌ها و ‌عشق‌های خیابانی است.

این قاضی دادگستری ایلام با تاکید بر اینکه متاسفانه جوانان ما راحت طلب شده‌اند‌، تصریح کرد: جوانان امروزی آن گونه که باید تن به کار نمی‌دهند و منتظر هستند دو دستی هرچه که نیاز دارند به آنان تقدیم شود که آسیب بزرگی است.

وی بالا رفتن سطح توقعات بی‌جا، را از دیگر علت‌های درگیری در بین زوجین عنوان و تصریح کرد: اگر به آموزه‌های دینی در زندگی توجه شود، قطعا بسیاری از طلاق‌ها کاهش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha