شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

با سر و صدای پدر و مادر از خواب بیدار شده و دیدم پدر و مادرم داخل آشپزخانه در حال درگیری باهم بوده و پدرم آغاز به کتک کاری مادرم کرده است...

سلامت نیوز: با سر و صدای پدر و مادر از خواب بیدار شده و دیدم پدر و مادرم داخل آشپزخانه در حال درگیری باهم بوده و پدرم آغاز به کتک کاری مادرم کرده است...
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: درگیری زن و شوهر در منزل منجر به قتل شوهر توسط دختر 19 ساله این خانواده شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، جعفر رحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد درگیری خانوادگی و چاقو خوردگی در خیابان جاوید شهر زنجان اکیپی از اداره مبارزه با جرائم جنایی به این محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با حضور در محل حادثه آثار خون ریزی در آشپزخانه و منزل اعلامی را مشاهده کردند، افزود: ماموران درباره این پرونده تحقیقات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه به عمل آمده خانمی 44 ساله به نام «ز- الف» به ماموران گفت: صبح روز یکشنبه پنجم مرداد ماه جاری با همسرم به نام «الف- ک» درگیری فیزیکی داشتیم که دختر 19 ساله‌مان وارد آشپزخانه شد.

این مسئول گفت: پس از اینکه دختر شاهد کتک‌کاری بوده با استفاده از یک چاقو آشپزخانه از پشت به پدرش ضربه‌ای وارد کرد.

رحمتی با اعلام اینکه شوهر این خانم متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت، تصریح کرد: فرزند دختر این خانواده به نام «الف- ک» که در منزل حضور داشت به اتهام قتل پدر دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی متذکر شد: متهمه دستگیر شده در بازجویی انجام گرفته اعلام کرد حوالی ساعت 10 صبح روز پنجم مرداد ماه جاری با سر و صدای پدر و مادر از خواب بیدار شده و دیدم پدر و مادرم داخل آشپزخانه در حال درگیری باهم بوده و پدرم آغاز به کتک کاری مادرم کرده است البته سال‌هاست که این درگیری‌ها ادامه دارد و پدر و مادرم با یکدیگر مشکل دارند و من هم یک چاقو با دسته مشکی از آشپزخانه برداشته و یک ضربه به پشت پدرم وارد کردم که باعث خونریزی شدید وی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان اضافه کرد: متهم دستگیر شده ادامه داد من از صحنه فرار کردم و به داخل حیاط رفتم و قصد داشتم با همان چاقو خودم را بزنم که مادرم مانع شد و چاقو را با زور از دستم گرفت و چاقو انگشتان دستم را مجروح و پدرم با همان وضعیت خود را به جلوی درب ورودی رسانده و در حالیکه خون زیادی از پشت و دهانش خارج می‌شد به زمین افتاد.

این مسئول با اشاره به اینکه صحنه توسط متهمه با حضور مقام قضایی بازسازی و متهمه با قرار بازداشت روانه زندان شد، اظهار داشت: خانواده‌ها از مشاجره و درگیری پرهیز کرده و تلاش کنند مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مشاوران متخصص مربوطه حل و فصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • zahra ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    1 0
    سلام . فرزندی که شاهد مشاجره ی پدر و مادرش میشود یک بار نه بلکه صد بار و بیشتر سلامتی روان فرزندان را به خطر می اندازد و برای آنها هم عادی میشود که با اطرافیانشان مشاجره کنند . من به این دختر حق می دهم . پدر و مادر عزیز لطفا خشونت و دعوا و بحث و مشاجره را که مغز را تلیت می کند را کنار بگذارید .تا آینده ی فرزندانتان خراب نشود . من پدر و مادر را مقصر می دانم نه دختر را .امیدوارم هر چه زودتر بخشیده شود .