داشتن اطلاعات درباره مسائل جنسی بخصوص خودارضایی که طبق آماری که سلامت نیوز در طی 9 سال فعالیت خود بدست اورده بیشترین حجم سوالات را به خود اختصاص داده است .به همین دلیل استفاده از این نرم افزار توصیه میشود تا افراد پس از اینکه اطلاعات کافی در این باره بدست اوردند در صورت نیاز برای انجام مشاوره به پزشک مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل " همه چیز درباره خودارضایی"

سلامت نیوز:خودارضایی عملی است که به جرات میتوان گفت بسیاری از افراد حداقل یکبار آن را امتحان کرده اند .این عمل در صورت تکرار ممکن است به عادتی ترک ناپذیر تبدیل شود و مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند.شایعات و خرافه هایی هم که در این زمینه وجود دارد به این مشکلات دامن میزند.

به گزارش سلامت نیوز بسیاری از جوانان جامعه ما به دلیل ارتکاب به عمل خودارضایی دچار ناراحتی های مختلف روحی و جسمی می شوند و به دلیل نداشتن اطلاعات دقیق و صحیح ممکن است دست به اعمال نادرستی از جمله خودکشی یا ترک ازدواج برنند که این افراد نیاز به مشاوره دارند  اما متاسفانه برخی مسائل (مثلا خجالت کشیدن) آنها را از انجام مشاوره باز میدارد. 
این در حالیست که اطلاع رسانی صحیح به افراد جامعه باعث میشود تا زندگی سالم و به دور از تنشی داشته باشند .داشتن اطلاعات درباره مسائل جنسی بخصوص خودارضایی که طبق آماری که سلامت نیوز در طی 9 سال فعالیت خود بدست اورده بیشترین حجم سوالات را به خود اختصاص داده است هم از این قاعده مستثنی نیست .به همین دلیل استفاده از این نرم افزار توصیه میشود تا افراد پس از اینکه اطلاعات کافی در این باره بدست اوردند در صورت نیاز برای انجام مشاوره به پزشک مراجعه کنند.
انتشار اطلاعات دقیق و صحیح در نرم افزار همه چیز درباره خود ارضایی صرفا با هدف بالا بردن سطح آگاهی جوانان و نوجوانانی که متاسفانه به دلیل فقدان اطلاعات و نرم افزارها و سایتهای علمی و مناسب مورد هجمه تبلیغات نادرست قرار گرفته اند منتشر میشود و دانستن هیچ کدام از آنها برای مردم نه تنها عیب نیست که بلکه ضروری و برای پیشگیری از خطرات احتمالی است. 
 در این نرم افزار سعی بر این است که همه جوانب خودارضایی بررسی شود.
شما میتوانید با یکبار دانلود این نرم افزار از بخش های مختلف آن نظیر علائم ابتلا به خودارضایی و راهکارهای غلبه بر آن و عوارض مختلفی که در زنان و مردان ایجاد میکند استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار  به صفحه نرم افزار همه چیز درباره خودارضایی مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سامان ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    6 1
    سلام خسته نباشید ببخشین من چن بار خواستم کد فعال سازی رو بگیرم ولی نميشه چی کار کنم؟
  • سیما ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    2 0
    سلام , خسته نباشید من چند باری خواستم کد فعال سازی رو دریافت کنم اما نمیشه چیکار کنم? (مشکل:توی اخرین مرحله خرید وقتی پول پرداخت میشه و به سایت پذیرنده بر میگرده مینویسه مشکل در پردازش اطلاعت پرداخت و کدی دریافت نمیشه)