رییس پلیس آگاهی خوزستان جزییات كودك آزاری مرگبار در شهرستان شوشتر را تشریح كرد.

سلامت نیوز: رییس پلیس آگاهی خوزستان جزییات كودك آزاری مرگبار در شهرستان شوشتر را تشریح كرد.

سرهنگ حفیظ الله خواجوی اظهار داشت: پس از اعلام خبر فوت مشكوك پسربچه سه ساله یی در بیمارستان والفجر شوشتر، شناسایی و دستگیری عاملان این كودك آزاری مرگبار در دستور كار قرار گرفت. بررسی ها نشان می داد این كودك در حالی كه به شدت مورد شكنجه قرار گرفته بود به بیمارستان انتقال یافته و تلاش پزشكان برای نجات جان او بی نتیجه مانده بود.
    وی افزود: از سوی دیگر مردی كه این كودك را به بیمارستان منتقل كرده بود، وقتی از مرگ او باخبر شد از محل گریخت. ماموران پس از بررسی های اولیه، آدرس محل زندگی پسربچه را یافته و پس از ورود به خانه، با دختر بچه پنج ساله یی روبه رو شدندكه وضعیت جسمی مناسبی نداشت و آثار متعدد شكنجه، سوختگی و كبودی روی قسمت های مختلف بدنش به چشم می خورد.
    رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینكه این دختربچه سریع از سوی ماموران نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شد، ادامه داد: با انجام تحقیقات تكمیلی، مادر بچه ها كه به مواد مخدر اعتیاد داشت، لب به اعتراف گشود و گفت كه شوهرش چند ماه پیش به دلیل سرقت دستگیر شده و در حال حاضر در زندان به سر می برد.
    وی خاطرنشان كرد: پس از زندانی شدن مرد، زن كه سرپناهی نداشت، همراه دو فرزندش به خانه دو مرد موادفروش مراجعه كرده و با آنها زندگی می كرد. پس از مدتی، دو مرد قاچاقچی كه حوصله سرو صدا، گریه و زاری بچه ها را نداشتند، اقدام به كتك زدن و شكنجه آنها می كنند. مادر دو كودك هم در برابر آزار كودكانش سكوت كرده و هیچ اعتراضی به آنها نمی كند اما پس از مدتی وضعیت جسمی پسربچه رو به وخامت گذاشته و او را به بیمارستان منتقل می كنند اما با وجود تلاش پزشكان و به دلیل شدت جراحات وارده فوت می شود. وی در خصوص وضعیت جسمی دختربچه پنج ساله افزود: این دختر در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت نظر پزشكان است اما وضعیت وخیمی دارد. مادر دو كودك و دو متهم اصلی پرونده نیز در بازداشت به سر می برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
    كاویانی، دادستان عمومی و انقلاب شوشتر هم از رسیدگی سریع به این پرونده در دادسرا خبر داد و گفت: بازپرس پرونده دستورات لازم در خصوص این پرونده را صادر كرده و پزشكان تلاش برای نجات جان دومین كودك را آغاز كرده اند.
منبع: روزنامه اعتماد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha