با گذشت 16 روز از ناپدید شدن كودك پنج ساله جویباری، هنوز هیچ دلیلی درخصوص قتل یا ربوده شدن او به دست نیامده است. این در حالی است كه جمجمه كودكی در حیاط خانه این كودك كشف شده كه معمای پرونده را پیچیده كرده است.

سلامت نیوز: با گذشت 16 روز از ناپدید شدن كودك پنج ساله جویباری، هنوز هیچ دلیلی درخصوص قتل یا ربوده شدن او به دست نیامده است. این در حالی است كه جمجمه كودكی در حیاط خانه این كودك كشف شده كه معمای پرونده را پیچیده كرده است.


    سردار جعفری نسب، فرمانده انتظامی استان مازندران در این باره گفت: 28 تیرماه امسال مرد 75 ساله یی با مراجعه به كارآگاهان پلیس آگاهی جویبار از ناپدید شدن فرزند پنج ساله اش خبر داد.
    او به ماموران گفت: دیروز وقتی از مزرعه به خانه برگشتم، دیدم همسرم هراسان و نگران است. وقتی از او علت نگرانی اش را پرسیدم، گفت از صبح كه تو به مزرعه رفته یی، عارف پسر پنج ساله مان هم از خانه خارج و دیگر برنگشته است. همسرم فكر می كرد كه عارف همراه من به زمین های كشاورزی آمده است.

به خاطر همین وقتی به خانه برگشتم تازه متوجه ناپدید شدن پسرم شده بود. پس از این شكایت تیمی از ماموران تحقیقات را آغاز كرده و به همراه سگ های زنده یاب تمام منطقه را جست وجو كردند اما هیچ ردی از این كودك به دست نیامد. كارآگاهان ابتدا تصور می كردند كه پسر پنج ساله قربانی آدم ربایی شده اما در ادامه مشخص شد كه وی ربوده نشده و هیچ فردی در این زمینه با خانواده كودك تماسی نداشته است. در حالی كه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت پنجم مردادماه، جمجمه بچه یی در مقابل خانه كودك ربوده شده پیدا شد.

با بررسی های پلیسی مشخص شد كه فرد یا افرادی برای تغییر مسیر تحقیقات جمجمه را در مقابل خانه عارف رها كرده اند. سردار جعفری نسب گفت: شایعات زیادی در خصوص این پرونده مطرح شده اما پلیس با جدیت تحقیقات را در این زمینه آغاز كرده و جمجمه كشف شده برای آزمایش به پزشكی قانونی ارسال شده است.

منبع:روزنامه اعتماد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha