مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به بیش از 35 درجه بالای صفر رسید، رطوبت نسبی هوا حدود 11 درصد، سرعت وزش باد از جنوب شرقی به حدود 21 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 24 تا 37 درجه خواهد بود.

سلامت نیوز: مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به بیش از 35 درجه بالای صفر رسید، رطوبت نسبی هوا حدود 11 درصد، سرعت وزش باد از جنوب شرقی به حدود 21 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 24 تا 37 درجه خواهد بود.


سازمان هواشناسی اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی نقاط استانهای کرمان و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در این مناطق خواهیم بود.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، این وضعیت طی روز جاری در شهرهای شمالی استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان و خراسان شمالی نیز قابل پیش بینی است، ضمن اینکه طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز مواجی می شود و در این مدت همچنان پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک خواهد بود.
 
بر اساس این گزارش، طی 24 ساعت آینده نیز به سبب باد نسبتا شدید در استان سمنان گرد و غبار رقیق در استانهای اصفهان، قم، مرکزی و جنوب تهران قابل پیش بینی است و طی دو روز آینده نیز باد و گرد و خاک در مرزهای غربی استانهای ایلام و خوزستان دور از انتظار نیست.
 
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای امروز تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به بیش از 35 درجه بالای صفر رسید، رطوبت نسبی هوا حدود 11 درصد، سرعت وزش باد از جنوب شرقی به حدود 21 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 24 تا 37 درجه خواهد بود.
 
احد وظیفه با بیان اینکه پیش بینی می شود کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز سه شنبه این هفته بین 24 تا 37 درجه بالای صفر باشد، گفت: نقشه های هواشناسی نشان می دهد، آسمان تهران نیز در این روز جاری صاف خواهد بود.
 
به گفته وی، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که کمینه و بیشنیه هوای تهران طی چهارشنبه این هفته بین 24 تا 39 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران نیز در این روز صاف پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha