وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی میزان نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور به آمبولانس را دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اعلام کرد.

سلامت نیوز: وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی میزان نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور به آمبولانس را دو هزار و ۵۰۰ دستگاه اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه درجمع خبرنگاران در شهرستان بروجن گفت: تا پایان امسال برای رفع بخشی ازنیاز مراکز درمانی یکهزار دستگاه آمبولانس برای این مراکز تامین می‌شود.

وی برضرورت خدمت رسانی به بیماران بخصوص درمواقع حوادث و سوانح در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و افزود: هم اکنون ناوگان پیش بیمارستانی کشور با مشکلات فراوانی روبه رو است.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بهسازی و نوسازی مراکز درمانی وسیستم هتلینگ این مراکز یکی ازبرنامه‌های اساسی این وزارتخانه است.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: باتوجه به محدودیت‌های منابع مالی دولت، بهسازی مراکز درمانی و تامین آمبولانس مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیازمند مساعدت مجلس شورای اسلامی است.

به گفته وی، هم اکنون ۹۰۰ بیمارستان درکشور وجود دارد که ۸۰ درصد خدمات بستری درکشور توسط ۵۵۵ بیمارستان زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha