پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

مدیر حوزه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع انفجار در محل اسکان زائران حرم رضوی خبر داد.

سلامت نیوز: مدیر حوزه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع انفجار در محل اسکان زائران حرم رضوی خبر داد.

ابوالفضل تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 7.30 صبح امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان وحدت مشهد اعزام کرد.

تیموری با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که صدای آن تا شعاع چند صد متری نیز به گوش رسیده بود گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک منزل مسکونی به مساحت حدود 50 متر مربع رخ داده و از این محل به عنوان مکانی برای اسکان زائران حرم رضوی استفاده می‌شده است.

وی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق در این محل خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان عملیات خود از چند جهت برای اطفای حریق را آغاز کرده و همزمان گروهی دیگر نیز عملیات نجات را آغاز کردند و دقایقی بعد 12 تن از زائران را از داخل ساختمان خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی با بیان اینکه حال برخی از این مصدومان وخیم بود افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل و اطفای کامل حریق به عملیات خود خاتمه دادند.

مدیر حوزه سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد: آتش‌نشانان مشغول بررسی علت قطعی این حادثه هستند اما نتایج اولیه تقریبا نشان می‌دهد که نشت گاز شهری سبب وقوع این حادثه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha