شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از وقوع یک تصادف مرگبار بین دو دستگاه خودروی سواری و یک قطار در کمربند شمالی اراک در روز جمعه با چهار کشته و شش مصدوم خبر داد.

سلامت نیوز: رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از وقوع یک تصادف مرگبار بین دو دستگاه خودروی سواری و یک قطار در کمربند شمالی اراک در روز جمعه با چهار کشته و شش مصدوم خبر داد. 
 
دکتر ˈقنبر فراهانیˈ به ایرنا  گفت: در این حادثه خودروهای سواری ال 90 و پژو 405 روی پل برق باختر در کمربند شمالی اراک با هم برخورد کردند و با پرتاب خودروی پژو از روی پل خط راه آهن، تصادف دوم با قطار در حال حرکت رخ داد.
 
وی توضیح داد: گروه های امداد اورژانس اراک با تماس تلفنی شهروندان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند اما متاسفانه به دلیل شدت و شرایط این تصادف، چهار نفر در دم جان خود را از دست دادند.
 
رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: پنج سرنشین خودروی ال 90 که به شدت مجروح شده بودند با دریافت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای ادامه مداوا به مرکز تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج ) اراک منتقل شدند و یکی دیگر از مصدومین نیز با توجه به نوع مصدومیت و تخصص تکنسینهای اورژانس در محل حادثه درمان شد.
 
فراهانی خاطرنشان کرد: متاسفانه شدت برخورد بین خودروی پژو 405 و قطار به حدی بود که هر چهار سرنشین خودرو به علت شدت جراحات در دم جان سپردند و پیکر آنها به کمک نیروهای هلال احمر و آتش نشانی از لابه لای بدنه مچاله خودرو خارج شد.

تصادف با قطار

تصادف با قطار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • hossein ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    i"m surry