شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 117234

صبح امروز بسته خدمتی امداد هوایی در قالب طرح تحول نظام سلامت همزمان در 14 استان کشور و به نمایندگی از این 14 استان در استان قم افتتاح شد.

سلامت نیوز: صبح امروز بسته خدمتی امداد هوایی در قالب طرح تحول نظام سلامت همزمان در 14 استان کشور و به نمایندگی از این 14 استان در استان قم افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بسته خدمتی امداد هوایی با حضور وزیر بهداشت،‌ معاون درمان و جمعی از مقامات و مسئولان استانی استان قم راه اندازی شد.

دکتر ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسم افتتاح بسته خدمتی امداد هوایی گفت: با توجه به اینکه خدمات اورژانس یکی از معیارهای مهم قضاوت در عرصه‌های سلامت است، امداد هوایی می‌تواند در جهت بهبود این تحول نقش بسزایی داشته باشد و در جهت رضایت مندی مردم نقش مهمی را ایفا کند.

وی افزود: در بسیاری از مناطق صعب العبور ارائه خدمات اورژانسی از طریق زمینی به مردم ناممکن است و با توجه به آمار بالای مرگ و میر ناشی از حوادث جاده‌ای که متاسفانه قم در این زمینه از آمار بالایی برخوردار است، قطعا این افتتاح می‌تواند به آرامش خاطر مردم کمک کند. امداد هوایی کار ارزنده‌ای است که در سطح بین المللی باعث افتخار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha