سفری ارزان و خانوادگی را به کیش تجربه کنید

سلامت نیوز: به منظور ترویج سفر ارزان به کیش از طریق زمینی و از هر نقطه ایران، جشنواره رالی تور خانواده کیش برگزار می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره رالی تور خانوادگی کیش، در این جشنواره که با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، سازمان منطقه آزاد کیش، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار می‌شود تسهیلات و جوائز ویژه‌ای برای سفر زمینی خانوادگی به کیش در نظر گرفته شده است.


پرداخت هزینه بنزین مصرفی بر اساس کیلومتر ثبت شده و مورد تائید راهنمایی و رانندگی، استفاده از تسهیلات اقامتگاهی و گردشگری در شهرهای بین راهی با تحفیف ویژه، تخفیف جهت هزینه حمل خودرو به همراه سرنشینان از بندر چارک به جزیره زیبای کیش، شانس برنده شدن یک دستگاه خودرو با توجه به امتیاز دریافتی از پلیس ناظر و مجموعه امتیازات، استفاده از تسهیلات معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش شامل تخفیف در هتل ها، بازارها، کمپ فیاک، کلوپ‌های غواصی، جت اسکی، قایق سواری، پارک دلفین‌ها، پاراسل، اسکی روی آب و ... و همچنین تخفیف بلیط کنسرت‌های موسیقی و جنگ شبانه تالار شهر و 50 درصد تخفیف در تورهای گردشگری جزیره زیبای کیش و اهدای جوایز نفیس به عکس‌های انتخابی ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در طول مسابقه از دیگر تسهیلات و شرایط ویژه این مسابقه رالی خانوادگی است.


ثبت نام در این جشنواره که 10 تا 28 شهریور ماه برگزار خواهد شد از 20 مرداد آغاز و تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت.
گفتنی است تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده در این جشنواره تنها به سرنشینان خودرو که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند تعلق می‌گیرد.
علافمندان به شرکت در این جشنواره که از دهم تا 30 شهریور هر شب به مدت 20 دقیقه از طریق شبکه پنج نیز پخش تلویزیونی می‌شود می‌توانند در مدت زمان ثبت نام اعلام شده از طریق پایگاه اینترنتی www.famiraly.ir  و یا ارسال پیامک به شماره 6122 در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره رالی کیش

جشنواره رالی کیش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • shahram.seraj ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    0 0
    من تا کیش مسافرت کردم اما از مزایای رالی کیش استفاده کردم،لطفا راهنماییم کنید
  • یوسف ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    5 0
    همش الکیه ما که تسهیلاتی ندیدیم اون 100 تومن رو هم از جیب خودمون دادیم لطفا مردم رو سر کار نذارید
  • سید جمشید کلانتری ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    3 0
    هزینه بنزین را که ندادین تا آزاد شد شما که توان ندارین چرا دروغ میگید و مردم رو سر کار می زارید