اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بخاطر بی توجهی به زاینده رود استعفا خواهند داد.

سلامت نیوز: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بخاطر بی توجهی به زاینده رود استعفا خواهند داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت روزان،رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آخرین تصمیمات هیات دولت در خصوص رودخانه زاینده رود گفت: در این راستا نشستی را با استاندار اصفهان برگزار خواهیم کرد ولی چنانچه این نشست به نتیجه‌ای نرسد همه اعضای شورای شهر اصفهان استعفا خواهیم کرد.
عدنان زادهوش در نطق پیش از دستور خود در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برخی از رسانه‌های اصفهان و به ویژه رسانه‌های شهرداری با درج برخی از اخبار در خصوص تعیین نرخ بلیت ورود شهربازی رویاها زمینه تشویش اذهان عمومی در خصوص مصوبه شورای اسلامی را ایجاد کردند، اظهار داشت: روزنامه اصفهان زیبا در روز پنجشنبه 16 مرداد ماه خود مطلبی را به چاپ رسانده است که در این مطلب هیچ اشاره‌ای به میزان مبلغ ورودی مصوبه شورا و آنچه شهرداری در حال حاضر شهرداری از مردم دریافت می کند نشده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه ظرفیت نقدپذیری در بدنه شهرداری اصفهان بسیار پایین است، افزود: در این راستا اخیراً شنیده شده است که یکی از خبرنگارانی که نقدی را به شهردار اصفهان وارد آورده است دستگیر کرده‌اند و این اقدام آزادی بیان در جامعه اسلامی را نقض می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به شرایط خشکسالی و وضعیت نامناسب آبی استان اصفهان و نحوه‌ نامناسب آبیاری فضای سبز شهرداری اصفهان نیز اظهار داشت: بارها و بارها در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تغییر نحوه‌ آبیاری شهرداری اصفهان تذکر داده شده است ولی هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است و این امر شکایات شهروندان را به دنبال داشته است.
وی ادامه داد: غرقابی کردن چمن و پای درختان به گونه‌ای که آب سرازیر شده به سوی فاضلاب برود اصلا وجهه خوبی ندارد و باید این نحوه آبیاری اصلاح شود.
زادهوش با اشاره به تنظیم نامه‌ای برای رئیس جمهور در خصوص شرایط بحرانی زاینده رود و تقاضای هر چه زودتر آن نیز گفت: این نامه قبلا توسط جمع کثیری از مسئولان فعلی و اسبق استان اصفهان به امضا رسیده و برای رئیس جمهور ارسال شده است و این بار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با امضای این نامه تقاضای خود را برای احیای هر چه سریعتر رودخانه زاینده رود اعلام می‌کنند.
ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه با اشاره به آخرین تصمیمات هیات دولت در خصوص رودخانه زاینده رود در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این راستا نشستی را با استاندار اصفهان برگزار خواهیم کرد ولی چنانچه این نشست به نتیجه‌ای نرسد و پیگیری های استاندار اصفهان بی نتیجه بماند همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بخاطر بی توجهی به زاینده رود استعفا خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha