جلسه مدیریت بحران استاندار تهران درخصوص حادثه سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران تشکیل شد .

سلامت نیوز: جلسه مدیریت بحران استاندار تهران درخصوص حادثه  سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران تشکیل شد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،جلسه مدیریت بحران استان تهران به ریاست حسن کریمی معاون عمرانی سید مجید حسینی راهور تهران ،رضا بستو معاون عملیات پلیس، علی میزبان رییس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ،محسن سمیعی مدیر کل امنیتی استاندار تهران ،مسلم عادلی رییس دبیر خانه شورای تامین استان تهران ،شاهین فتحی معاون هلال احمر تهران و رحمان بهمن زاده مشاور شبکه 5 تهران ،غلام حسین ارام معاون امور فنی و عمرانی فرماندار تهران ،جعفر میعاد فر معاون اجرایی اورژانس کشور ،حسن نوری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و ستایشی معاون قضایی دادگستری تهران ،دکتر نازپرور رییس پزشک قانونی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه هر یک از اعضا آخرین اقدامات انجام شده مربوط به سانحه هواپیمایی را اعلام کردند. بر اساس این گزارش هم اکنون شهردار تهران و استاندار تهران و مدیر کل بحران استان تهران در محل حادثه مستقر هستند.

این پرواز 41 مسافر داشته که یکی از مسافران به پرواز نمی رسد. 34 مسافر بزرگ سال، 3 کودک و 3 نوزاد همراه با دو خلبان به نام های کاپیتان ایزد پناه و برقعیان به همراه 2 مهمان دار و 2 فنی، تمام مسافران و خدمه پرواز در این هواپیما بوده اند.

پزشکی قانونی اعلام کرد تاکنون اجساد 37 مسافر را تحویل گرفته ایم تا هویت آنها شناسایی شود. 3 آمبولانس از پزشکی قانونی و 10 آمبولانس از بهشت زهرا به دستور بازپرس، اجساد را به کهریزک منتقل می کنند. اورژانس کشور و تهران هم در این جلسه اعلام کردند در کل 9 مصدوم به دو بیمارستان امام و پیامبران منتقل شدند.

یک مصدوم جان خود را از دست داد و حال دو مصدوم دیگر نیز وخیم است .

که از تعداد 8 مصدوم باقی مانده 4 نفر زن و 4 نفر مرد هستند. 5 آمبولانس اورژانس و یک بالگرد در محل مستفر هستند و 3 مصدوم با بالگرد منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha