مدیرعامل بیمارستان میلاد وابسته به سازمان تأمین اجتماعی گفت: نوبت‌دهی و پذیرش بیماران تهرانی و شهرستانی‌ در بیمارستان میلاد از اول شهریور ماه به صورت تلفنی و غیرحضوری انجام خواهد شد.

سلامت نیوز: مدیرعامل بیمارستان میلاد وابسته به سازمان تأمین اجتماعی گفت: نوبت‌دهی و پذیرش بیماران تهرانی و شهرستانی‌ در بیمارستان میلاد از اول شهریور ماه به صورت تلفنی و غیرحضوری انجام خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، دکتر محمودرضا فیاض در نشست با خبرنگاران با اشاره به این‌که 25 درصد نوبت‌دهی به بیماران به صورت اینترنتی است، افزود: از اول شهریور ماه تمامی نوبت‌دهی از طریق تلفن 84090 به صورت غیرحضوری است اما بیمارانی که از بیمارستان‌ها و مراکز ملکی تأمین اجتماعی در قالب نظام ارجاع نامه ارائه می‌کنند، بدون نوبت پذیرش می‌شوند. البته در حال حاضر 17 درصد بیماران در قالب نظام ارجاع در این بیمارستان مداوا می‌شوند.

وی راه‌اندازی درمانگاه جدید برای پذیرش بیماران را از دیگر برنامه‌های جدید بیمارستان میلاد اعلام کرد و گفت: ورودی‌های بیمارستان میلاد 10 درصد افزایش یافته برای ارائه خدمات بهتر، درمانگاه مجهز دیگری در راستای طرح نظام ارجاع راه‌اندازی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha