مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از خروج سه واگن یک قطار مسافربری مشهد – تهران از ریل در شهرستان شاهرود خبر داد.

سلامت نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از خروج سه واگن یک قطار مسافربری مشهد – تهران از ریل در شهرستان شاهرود خبر داد.
احمد طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه سمنان با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت 15:40 در ایستگاه بین شیرین چشمه و بسطام شهرستان شاهرود اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: در این حادثه دو واگن مسافربری و یک واگن توشه در این ایستگاه که سومین ایستگاه بعد از شهرستان شاهرود به سمت مشهد مقدس است، از ریل خارج شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه علت حادثه در حال حاضر در دست بررسی است، تأکید کرد: از این حادثه تا این لحظه هیچ کشته و مجروحی گزارش نشده است.
طاهری اضافه کرد: با جابجایی مسافران، حرکت قطار مسافربری به سمت تهران آغاز شده و این قطار در حال حاضر مسیر سمت تهران را طی می‌کند.
رحیمی، معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهرود نیز ضمن تأیید خبر به ایسنا گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران این قطار به وجود نیامده است و قطار به حرکت خود به سمت تهران ادامه داده است.
وی در خصوص بیان علت حادثه نیز گفت: علت حادثه در حال بررسی است و تا زمان تکمیل شدن اطلاعات، نمی‌توان علت حادثه را بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha