یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 11739

نقد سلامت،عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به نقد عملکرد سازمان ها و نهادهای مرتبط با نظام سلامت می پردازد .

. این برنامه روز سه شنبه با حضور دکتر سردار روز بهانی رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا به موضوع مزاحمان خیابانی و پوشش نامناسب  می پردازد. نقد سلامت به سردبیری زهرا کاظمی  روز دوشنبه ساعت 15 تا 16 پخش می شود .

لحظه های عبور

عنوان برنامه ای است که به دوران نوجوانی و رفتارهای پرخطر این دروران با حضور کارشناسان و خود نوجوانان میپردازد . این برنامه روز دوشنبه 21 مرداد با حضور دکتر بهرامی به موضوع خانواده های طلاق می پردازد.

صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه دوشنبه با حضور اقای دكتر شجاعــی متخصص طب فیزیكی به موضوع كمردرد  میپردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود
گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی ، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه فردا دوشنبه با حضور آقای دکتر احمد قویدل مدیر عامل انجمن هموفیلی ایران  ساعت 05/9 پخش می شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha