دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 117489

پوست بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین عضو در بدن است و اولین عضوی است كه آثار كم‌آبی را در آن می‌بینیم اما در فصل تابستان و با كمك میوه‌های این فصل، می‌توان پوست خوبی داشت.

مزایای میوه‌های تابستان برای پوست

سلامت نیوز: پوست بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین عضو در بدن است و اولین عضوی است كه آثار كم‌آبی را در آن می‌بینیم اما در فصل تابستان و با كمك میوه‌های این فصل، می‌توان پوست خوبی داشت.

در گزارش سایت فاكس نیوز به برخی از این میوه‌ها اشاره شده است. قطعا خوردن گیلاس‌ها (فرقی نمی‌كند از كدام نوع باشند) برای پوست بسیار مفید است. قرار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش كه در تابستان بیشتر اتفاق می‌افتد، باعث بروز چین و چروك، آسیب‌های پوستی و پیری زودرس می‌شود اما خوردن آلبالو و زغال‌اخته به دلیل آنتی‌اكسیدان‌هایی كه دارند، می‌توانند این مشكل را تا حدی حل كند. میوه پیشنهادی بعدی برای بهتر شدن پوستتان «انبه» است كه به دلیل وجود انواع ویتامین‌ و املاح به پوست شادابی و طراوت زیادی می‌بخشد.

در نهایت خیار با 95 درصد آب یك آبرسان واقعی محسوب می‌شود. اگر دوست ندارید خیار بخورید، اشكالی ندارد، می‌توانید تكه‌های آن را روی پوستتان بگذارید. این كار برای كلاژن‌سازی پوست مفید است ضمن اینكه به پوستتان نرمی خاصی می‌بخشد. اگر دور چشمتان تیره است، حتما حلقه‌های خیار را روی آن بگذارید و نتیجه‌اش را ببینید.

منبع:هفته نامه سلامت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha