مسافران قطار مترو در استرالیا که با کمک هم، واگن قطار را کنار زده و مسافر جوانی را از زیر تنه سنگین واگن نجات داده بودند به پاس این اقدام انسانی، یک هفته می‌توانند به‌طور مجانی از قطارهای مترو استفاده کنند.

سلامت نیوز: مسافران قطار مترو در استرالیا که با کمک هم، واگن قطار را کنار زده و مسافر جوانی را از زیر تنه سنگین واگن نجات داده بودند به پاس این اقدام انسانی، یک هفته می‌توانند به‌طور مجانی از قطارهای مترو استفاده کنند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، چند روز پیش در ساعات شلوغی ایستگاه مترو شهر «پرت» در استرالیا ساق پای یک مسافر جوان هنگام سوار شدن به واگن قطار بین لبه سکوی ایستگاه و بدنه واگن گیر کرد و هر چه تلاش کرد نتوانست پای خود را نجات دهد در حالی‌که هر لحظه انتظار می‌رفت قطار از ایستگاه حرکت کند که در این صورت پای مسافر جوان خرد می‌شد.
در همین لحظات حساس کارکنان ایستگاه از طریق تصاویر دوربین‌های مدار بسته متوجه این حادثه عجیب شدند و بسرعت خواستار ادامه توقف قطار شدند تا چاره‌ای برای نجات مسافر جوان اندیشیده شود. مسافرانی که سوار قطار بودند با شنیدن این واقعه یکباره از واگن‌ها بیرون ریختند و چه زن و چه مرد، با کمک مسافران منتظر در ایستگاه، واگن را با تمام نیرو بلند کردند و به بالا هل دادند که به این ترتیب جوان مسافر توانست پای خود را بیرون بیاورد. در پی این اقدام تحسین برانگیز و انسانی مسافران مترو، به پیشنهاد رئیس ایستگاه مترو مراسم تجلیل از مسافران برگزار شد و مسئولان راه‌آهن اعلام کردند این مسافران می‌توانند برای یک هفته به‌طور مجانی از مترو استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha