سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از مهار آتش سوزی گسترده در بازار تهران خبر داد و گفت: این حادثه، دو کشته و 10 مصدوم داشته است.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از مهار آتش سوزی گسترده در بازار تهران خبر داد و گفت: این حادثه، دو کشته و 10 مصدوم داشته است.

جلال ملکی در گفتگو با مهر درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 10:53 دوشنبه 20 مرداد آتش سوزی گسترده ای در خیابان 15 خرداد ابتدای پامنار به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی آتش، آتش نشانان 5 ایستگاه همراه نردبام هیدرولیکی، دستگاههای تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد در طبقه همکف یک ساختمان 4 طبقه که محل نگهداری ضایعات بود آتش سوزی گسترده ای رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به طبقه های بالایی است. دود زیادی نیز 4 طبقه را فرا گرفته بود. تعدادی از کسبه این ساختمان برای نجات خود از پنجره ها آویزان بودند که آتش نشانان با استفاده از نردبام آنها را به پایین انتقال دادند.

وی گفت: 10 نفر از کسبه دچار مشکلات تنفسی شده بودند که تحویل نیروهای اورژانس شدند. متاسفانه دو مرد 50 و 60 ساله در این حادثه جان خود را از دست دادند. آتش نشانان پس از مهار آتش به عملیات خود پایان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha