سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 117586

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در هفته جاری موضوع پارازیت را بررسی کند.

سلامت نیوز: رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در هفته جاری موضوع پارازیت را بررسی کند.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراکسیون محیط زیست با همکاری مرکز پژوهش‌ها موضوع پارازیت و تأثیرات آن بر محیط زست و سلامت انسان‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

وی افزود: قرار است در جلسه چهارشنبه هفته جاری فراکسیون محیط زیست موضوع پارازیت با حضور همه مسئولان مربوطه در دستگاه‌های اجرایی بررسی شود و نتیجه پیگیری‌های قبلی در این رابطه مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • sohrab ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    همه داستان پارازیت را میدانند و نه تنها کمکی به حل موضوع نمیکنند بلکه به خاطر سلیقه ای بودن تصمیم گیری های هر کجا این مملکت یک جور عمل میشود . در اراک یک شهر صنعتی با آلودگی بسیار زیاد در بعضی مناطق شدیدترین پارازیت را داریم در مکانی که عمدتا" کارگران و کارمندان ساکن هستند و فشردگی جمعیت بسیار زیاد است به لطف مسئولین اراکی شدیدترین پارازیت با مدت زمان زیاد برای مردم عزیزمان در نظر گرفته شده است . البته از این نظر که با توجه به درصد بسیار بالای بیماران سرطانی در این منطقه مسئولین بیشتر به فکر کشتن و راحت نمودن این افراد هستند که قابل تقدیر و تشکر است ولی نکته ای که کمی برای مردم عزیز که میخواهند زودتر راحت شوند اینست که در ساعات دم صبح که گاهی پارازیت قطع میشوند ممکن است مرگشان کمی به تاخیر افتد نمی دانند که به کدام مرجع مراجعه کنند و تقاضای وصل پارازیت را داشته باشند (مثل قطع برق و آب) پیشنهاد میشود حداقل شماره ای برای اتفاقات و قطع پارازیت اعلام شود.