وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از عملکرد مدیریت و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی رضایت دارم و بابت این سازمان نگرانی ندارم.

سلامت نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از عملکرد مدیریت و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی رضایت دارم و بابت این سازمان نگرانی ندارم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی ربیعی در نشست با اعضاء هیأت مدیره و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطلب، اظهار داشت: از زمان آغاز کار دولت تدبیر و امید نگاه ها و قضاوت ها نسبت به سازمان تأمین اجتماعی تغییر کرده و با دور شدن این سازمان از حاشیه ها عملکرد این سازمان دیده می شود.

وی با بیان اینکه چیدمان مدیریتی این سازمان خوب است و تأمین اجتماعی توانسته انتظارات را برآورده کند، گفت: این سازمان از لحاظ سلامت و کارآمدی مورد تأیید است؛ هر چند با مشکلاتی مواجه می‌باشد که حل آن نیازمند زمان است.

وی تأكید كرد: با وجود مدیران همدل و همفکر سرعت بخشیدن به امور دور از دسترس نیست و می تواند عملیاتی شود.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینكه  مسؤلان و مدیران باید رابطه خوبی با افکار عمومی و رسانه ها داشته باشند تا بتوانند عموم مردم را از عملکردشان آگاه کنند، تصریح کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم جلوی سوءاستفاده از املاک تأمین اجتماعی را بگیریم که این دست آورد قابل توجهی است.

وی با برشمردن مزایای استفاده از كارت الكترونیك سلامت گفت: از مدیران سازمان تأمین اجتماعی می خواهم تمام توان خود را برای اجرایی شدن کارت الکترونیک سلامت به کار ببندند و از نظر من الکترونیکی کردن دفترچه های درمانی خدمت بزرگی به بیمه شدگان و مردم کشور است.

دكتر ربیعی اظهار داشت: از مجموعه تأمین اجتماعی تشکر می کنم و از مدیران این مجموعه می خواهم تا تعامل بیشتری با دستگاه های تصمیم گیر در کشور داشته باشند، زیرا این تعاملات مثبت و سازنده در پیش برد اهداف و برنامه های این سازمان مؤثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha