یک نکته حائز اهمیت و تأسف‌بار در حادثه فوق این بوده که دو نفر از سرنشینان پراید خانم و یکی از آن‌ها باردار بوده که پس از انتقال به بیمارستان جنین هفت ماهه نیز فوت می‌کند و آمار کشته شدگان این حادثه به 6 نفر رسید.

سلامت نیوز: یک نکته حائز اهمیت و تأسف‌بار در حادثه فوق این بوده که دو نفر از سرنشینان پراید خانم و یکی از آن‌ها باردار بوده که پس از انتقال به بیمارستان جنین هفت ماهه نیز فوت می‌کند و آمار کشته شدگان این حادثه به 6 نفر رسید.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از کشته شدن 6 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پراید در محور کرندغرب به سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: در بین کشته‌شدگان یک جنین هفت ماهه‌ وجود دارد.

عبدالرحمان پرنا امروز در گفت‌وگو با فارس از کشته شدن 6 نفر در اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در مسیر کرندغرب به سرپل‌ذهاب خبر داد.

وی با بیان اینکه ساعت 8:40 دقیقه صبح امروز با تماس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان کرندغرب، مأموران اورژانس پس از 6 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند، گفت: در این حادثه هر پنج نفر سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند.

مدیر فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: خودرو پراید از مسیر سرپل‌ذهاب به کرندغرب و تریلی نیز از مسیر مقابل در حرکت بوده که در اثر تصادف این خودرو‌ها 6 نفر کشته شدند.

وی افزود: یک نکته حائز اهمیت و تأسف‌بار در حادثه فوق این بوده که دو نفر از سرنشینان پراید خانم و یکی از آن‌ها باردار بوده که پس از انتقال به بیمارستان جنین هفت ماهه نیز فوت می‌کند و آمار کشته شدگان این حادثه به 6 نفر رسید.

پرنا از رانندگان وسائل نقلیه خواست که هنگام رانندگی با رعایت سرعت مجاز  و فاصله مطمئنه با خودروی جلویی از حوادث دلخراش جلوگیری کنند و جان سرنشینان خود را به خطر نیاندازند.

مدیر فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تأکید کرد: رانندگان خودروهای سنگین نیز به تردد خودروهای سبک در جاده‌های بین شهری توجه داشته باشند تا از مانع از حوادث ناگوار این‌چنینی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha