مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از اجرای نظام ارجاع از ماه آینده در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: دستورالعمل اجرایی نظام ارجاع وهمچنین نظارت بر آن در دست تدوین است.

سلامت نیوز: مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از اجرای نظام ارجاع از ماه آینده در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: دستورالعمل اجرایی نظام ارجاع وهمچنین نظارت بر آن در دست تدوین است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم در نشست خبری روز سه شنبه در خصوص اجرای نظام ارجاع در مراکز درمانی استان تهران تاکید کرد: در حال حاضر دستورالعمل اجرایی این طرح در دست تدوین است و بزودی در مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی این طرح اجرایی می شود.

وی گفت: نظام نامه این طرح با استفاده از نظر کارشناسان و متخصصین تدوین می شود و بسترسازی مناسب و نظارت بر سیستم ارجاع در آن مدنظر قرار گرفته است.

مدیر کل درمان استان تهران در خصوص نظام ارجاع گفت: این طرح در سه طرح ارجاع داخل بیماستان خارج بیمارستان و همچنین استان به استان و یا شهر به شهر دیگر اجرایی می شود به طوری که ابتدا بیماران در داخل تحت معاینه قرار گرفته و در صورت نیاز به مراکز درمانی دیگر ارجاع داده می شود.

وی از اجرای نظام ارجاع از ماه آینده خبر داد و گفت: نظام جامع ارجاع در قالب استراتژی خاص و همچنین تکریم ارباب رجوع از سوی سازمان تامین اجتماعی در حال تدوین است که در آن اجرای گسترده و زیرساختهای لازم مد نظر قرار گرفته است.

به گفته خسروانی مقدم، سیستم ارجاع تاکنون تا حدودی اجرایی می شده اما با توجه به مشکلاتی که داشته نظام جامع تدوین و به صورت گسترده اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این نظام درصدی از پذیرش ها به صورت حضوری درصدی تلفنی و سالمندان بدون نوبت پذیرش می شوند.

مدیر کل درمان استان تهران در مورد افزایش درآمد پزشکان متخصص و عمومی تاکید کرد: درآمد ویزیت سرپایی پزشکان متخصص 62 درصد و پزشکان عمومی نیز 51 درصد افزایش پیدا کرده است و همچنین حقوق پزشکان مقیم نیز برطرف شده است.

مدیر کل درمان استان تهران در مورد کمک به مردم غزه گفت: سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت  برای اعزام نیروهای پزشک متخصص و همچنین کمک های دارویی و غذایی به غزه اعلام آمادگی کرده اند اما به دلیل قوانین بین المللی اجازه این کار وجود ندارد اما ما آمادگی کامل داریم برای اینکه مجروحان برای مداوا به مراکز درمانی ما انتقال داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha