چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

رییس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: پسر عقب‌افتاده شاهرگ پدرش را زد.

سلامت نیوز: رییس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: پسر عقب‌افتاده شاهرگ پدرش را زد.

سرهنگ علی‌رضا گوهری درگفت‌وگو با ایسنا، در مورد جزئیات پرونده پدرکشی در شهر ایلام اظهارکرد: در اولین روز از مرداد امسال وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در شهر ایلام، در خیابان امام حسن مجتبی(ع) به کلانتری گزارش شد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری با حضور در محل جرم، موضوع را بررسی کردند، افزود: در این درگیری پسری 21 ساله، پدر 55 ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رساند و ماموران متهم را دستگیر کردند و فرزند در اعترافات اولیه خود گفت که قرار بود پدرش یک قطعه زمین به نامش سند بزند که نزد و به همین دلیل با چاقو او را زده‌ است.

گوهری با اشاره به اینکه پسری که اقدام به کشتن پدر خود کرده کر، لال و عقب مانده‌ ذهنی است خاطرنشان کرد: متهم شب حادثه به پدرش گفت "تو قول دادی سند را به نام من بزنی چرا این‌کار را نمی‌کنی" که پدر با یک چوب‌دستی به پسرش یک ضربه می‌زند و پسر هم با برداشتن یک چاقو از آشپزخانه در اولین مرحله اقدام به مجروح‌کردن دست پدرش می‌کند.

گوهری با اشاره به شدت گرفتن درگیری این پدر و پسر ادامه‌داد: متهم به قتل با چاقو به شاهرگ گردن پدرش می‌زند و پدر را به شدت مجروح که در حین انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با اشاره به حضور ماموران کلانتری در محل حادثه پس از اطلاع تصریح‌کرد: ماموران متهم را دستگیر و برای بازجویی به آگاهی انتقال دادند.

وی دلیل این قتل را درگیری پدر و پسر بر سر منزل مسکونی اعلام و گفت: در تحقیقات انجام شده پلیس از متهم و اعضا خانواده و بستگان، همه این موضوع را تایید کرده‌اند.

گوهری ادامه‌داد: متهم کر و لال است اما با توجه به اینکه در مدرسه استثنایی آموزش دیده با نوشتن سوال و جواب روی برگه، تحقیقات از وی صورت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی ایلام با بیان اینکه با بازسازی صحنه جرم و تحقیقات کامل، پرونده به شعبه بازپرسی برای صدور حکم ارسال شد افزود: آنچه که مربوط به آگاهی بوده انجام شده و متهم به قتل، در زندان به سر می‌برد.

گوهری با بیان اینکه مقتول دارای دو فرزند پسر است و اینکه متهم می‌خواسته برادر خودش را به قتل برساند و پدر مجبور بوده برای وی منزل مسکونی کرایه کند را شایعه دانست و از مردم خواست به شایعات توجه نکنند اصل قضیه درگیری بر سر منزل مسکونی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha