چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

دکتر محمود گلزاری، معاون امور ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از نهایی شدن نحوه تخصیص کارت اعتباری جهیزیه تا شهریورماه امسال خبر داد.

سلامت نیوز: دکتر محمود گلزاری، معاون امور ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از نهایی شدن نحوه تخصیص کارت اعتباری جهیزیه تا شهریورماه امسال خبر داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، وی در حاشیه برگزاری نخستین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان با اعلام این خبر گفت: اعتبار این کارت‌ها از 5 تا 10 میلیون تومان است و افراد می‌توانند با این کارت‌ها تنها لوازم خانگی مربوط به جهیزیه را خریداری کنند.
به گفته وی، قرار است شرکت‌های تولید لوازم خانگی تخفیف‌های بیشتری را برای دارندگان این کارت‌ها در نظر بگیرند. همچنین مقرر شد تا بانک‌ها برای ضمانت‌، تضمین‌های ساده‌ای را برای جوانان در نظر بگیرند.
وی به سود این وام خرید جهیزیه اشاره کرد و بیان داشت: احتمال دارد بانک‌ها سود 12 تا 16 درصد را برای این وام در نظر بگیرند اما تلاش می‌کنیم آن را تا به 12 درصد کاهش دهیم.
وی خاطرنشان کرد که برای ضمانت این وام، یک کارمند دولت یا حتی یک کاسب معتبر هم می‌تواند ضامن شود، حتی کارمندان شرکت‌های غیردولتی می‌توانند یک کاسب معتبر یا پدر و مادر کارمند خود را به عنوان ضامن معرفی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابوالقاسم رخشانی ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    یک حرکت خوبه، بانک ها هم از فشار شان کم کنند.