نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت صحیح بر عملکرد مراکز بهداشتی و درمانی گفت: مراکز سلامت ما کار سوپر مارکت را انجام می دهند.

پزشکیان:مراکز سلامت، کار سوپر مارکت انجام می دهند

سلامت نیوز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت صحیح بر عملکرد مراکز بهداشتی و درمانی گفت: مراکز سلامت ما کار سوپر مارکت را انجام می دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در آیین بزرگداشت سالروز تاسیس بیمه سلامت اظهار کرد: باید هر مرکز درمانی در هر جایی تاسیس می شود همه امکانات درمانی را یکجا داشته و به بیمار خدمات مورد نیاز را ارایه دهد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت نهم و دهم در حوزه بهداشت افزود: دولتی که ادعای عدالت داشت قانون را اجرا نکرد و کسی هم معترض نبود .

وی گفت: این دولت در اجرای قانون قابل مقایسه با دولت قبلی نیست و امروز شاهد توسعه مناسب بیمه‌ها و خدمات درمانی هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

پزشکیان یادآور شد: در گذشته به اسم بیمه درمانی یک عده آدم بیچاره را آواره و مفلوک کردند، مرده مردم را از بیمارستان تحویل نمی‌دادند چون پول نداشتند .

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رعایت عدالت در حوزه بهداشت و درمان باید در تمامی حوزه ها و سطوح مختلف یکسان صورت گیرد.

پزشکیان ادامه داد: آیا در تمام شهرستانها پوشش بیمه ای و مراکز خدمات درمانی به اندازه تبریز هست ؟ اگر نتوانیم امکانات درمانی را در سایر شهرها ایجاد کنیم، این چه عدالتی است؟

وی افزود: 69 درصد بیمه شدگان روستایی هستند ولی فقط 35 درصد سهم را به روستاییان می‌دهند یعنی سهم روستاییان را به شهرها می‌دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • توزیع امکانات! ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    5 0
    ا"گر نتوانیم امکانات درمانی را در سایر شهرها ایجاد کنیم، این چه عدالتی است؟" اگر منظور از مرکز درمانی بیمارستان است آیا بردن مثلا مرکزجراحی قلب در مراکز درمانی شهرستانها وروستاها امکان پذیر است؟واگر منظور امکانات مرکز بهداشتی درمانی شهری است بجز پزشک عمومی ،بهداشت خانواده ،بهداشت محیط،واکسیناسیون وتزریقات چه امکانات دیگری در تبریز هست که درشهرستان نیست؟دفاع از روستائیان وشهرستانی ها همان دفاع از مرکز استانی هاست چراکه اکثریت مردم مراکز استانها روستایی وشهرستانی مهاجر هستند...جنبه شعاری دفاع از روستایی ومنطقه محروم زمانش به پایان رسیده است وهمه مردم ایران هستند.