اعضای جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در نخستین گردهمایی خود با قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به علت تصویب قانون جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات و همچنین ابلاغ این قانون توسط رییس جمهور، اجرای كامل و دقیق این قوانین را از سوی مسوولان مربوطه خواستار شدند.

روز گذشته نخستین گردهمایی اعضا جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با همكاری اداره كل سلامت شهرداری، سازمان داوطلبان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد.

در این گردهمایی، اعضای جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با امضای بیانیه‌ای ضمن قدردانی از تلاش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون «جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات» و ابلاغ آن توسط رییس جمهور، اجرای كامل این قوانین را از سوی مسوولان ذیربط خواستار شدند.

همچنین جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران با اشاره به مضرات بسیار قلیان و با توجه به روند رو به رشد مصرف آن در میان جوانان، اقدام قاطعانه مسوولان در جهت جمع‌آوری و ممنوعیت استعمال قلیان در اماكن عمومی را بیش از پیش ضروری عنوان كردند.

در ادامه این بیانیه، اعضای جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با اشاره به فتاوی صادر شده در جهت حرام اعلام كردن استعمال دخانیات از سوی مراجع تقلید و با استناد به اعلام پزشكان و متخصصان از مضرات استعمال دخانیات، خواستار اعلام نظر مراجع عظام در این باره شدند.

جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در پایان خواهان همكاری عموم ملت ایران، سازمان صدا و سیما و رسانه‌های گروهی برای فراهم‌سازی فضای بدون دود شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha