مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان از جاری شدن سیل در مناطق شمالی شهرستانهای گرمسار و آرادان و نیز جنوب شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: سیل عصر جمعه خساراتی به همراه داشته است.

سلامت نیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان از جاری شدن سیل در مناطق شمالی شهرستانهای گرمسار و آرادان و نیز جنوب شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: سیل عصر جمعه خساراتی به همراه داشته است.

ˈاحمد طاهریˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدنبال جاری شدن سیل تیم های امدادی هلال احمر، نیروی انتظامی و راه با همکاری و محوریت فرمانداران گرمسار و آرادان به این مناطق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خسارت ناشی از سیل توسط کارشناسان در حال بررسی است ،گفت: این سیل خوشبختانه خسارات جانی به همراه نداشته است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان روستاهای رامه بالا و پایین را از مهمترین مناطق سیل زده عنوان کرد و گفت : سیل مذکور خساراتی به زمین های کشاورزی، راه، تاسیسات زیربنایی وارد کرده است که در حال بررسی است.

شهرستان گرمسار در 90 کیلومتری تهران و در حاشیه جاده تهران - مشهد واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • س ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام. چرا می گید خسارات جانی نداشت. تا اینجا 8 نفر متاسفانه فوت کردند. من خودم موقع اومدن سیل اونجا بودم. وقتی سیلی به این بزرگی تونسته سنگ های یک تنی رو به راحتی مثل برگ درخت جابجا کنه، حالا شما دیگه بقیه خسارات رو داشته باشید. راستی اگه خواستید من فیلم هم گرفتم براتون میفرستم.