رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با تشریح آخرین وضعیت ربوده شدن عضو تیم ملی شمشیر بازی و وکیل دادگستری از سوی اشرار گفت: گروگان گیران گروگان های خود را از کشور خارج کردند.

سلامت نیوز: رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با تشریح آخرین وضعیت ربوده شدن عضو تیم ملی شمشیر بازی و وکیل دادگستری از سوی اشرار گفت: گروگان گیران گروگان های خود را از کشور خارج کردند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد انگیزه این گروگانگیری اخاذی است و اشرار برای رسیدن به درخواستهای مالی خود دست به این کار زدند.

وی با رد هرگونه انگیزه سیاسی در این ماجرا و یا ارتکاب گروگان گیری از سوی گروهک تروریستی جیش العدل گفت: با کمک مسئولین استانی و ریش سفیدان در حال پیگیری ماجرا هستیم و امیدواریم به زودی بدون پرداخت پول گروگانها را آزاد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص انتشار خبری درباره درخواست پنج میلیاردی گروگان گیران اظهار داشت: زمانی که انگیزه گروگان گیری اخاذی باشد بحث مالی از یک ریال تا صد میلیارد تومان مطرح می شود. ما اجازه نمی دهیم اشرار با این اقدامات اقدام به اخاذی کنند.

حمیدی در خصوص محل نگهداری گروگانها نیز گفت: گروگان گیران دو گروگان خود را به خارج از مرزهای ایران انتقال داده اند و ما به طور جدی پیگیر آزادی آنان هستیم.

براساس این گزارش حامد صداقتی عضو تیم ملی شمشیربازی 10 اردیبهشت ماه امسال همراه دو تن از دوستانش در حال تردد در جاده ای در حوالی چابهار بودند که مورد حمله اشرار قرار گرفتند. اشرار مسلح با تیراندازی به سوی خودروی پژو پارس یکی از دوستان حامد صداقتی را به قتل رسانده و این عضو تیم ملی شمشیربازی را همراه دوست دیگرش که وکیل دادگستری است، ربودند. چندی قبل گروگانگیران فیلمی از دو گروگان خود منتشر کردند که در این فیلم برای آزادی حامد صداقتی و دوستش درخواست پنج میلیارد تومان شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha