طوفان و افزایش غلظت گرد و غبار در سیستان و بلوچستان شب گذشته موجب لغو سه پرواز و سرگردانی بسیاری از مسافران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان و تهران شد.

سلامت نیوز: طوفان و افزایش غلظت گرد و غبار در سیستان و بلوچستان شب گذشته موجب لغو سه پرواز و سرگردانی بسیاری از مسافران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان و تهران شد.


 وزش باد شدید و طوفان که از هفته گذشته مناطق شمالی و مرکزی سیستان و بلوچستان را فراگرفته است موجب لغو بسیاری از پروازها در فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و تا پایان شب گذشته اجازه فرود را از پروازها سلب کرد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، طوفان و افزایش غلظت گرد و غبار در سیستان و بلوچستان شب گذشته موجب لغو سه پرواز و سرگردانی بسیاری از مسافران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان و تهران شد.
 
مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در این رابطه در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دلیل کاهش شدید دید افقی در محوطه فرودگاهی پرواز کرمان –زاهدان به شماره 376 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر که مقرر بود ساعت 10 و 35 دقیقه صبح روز گذشته وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شود به دلیل کاهش دید موفق به پرواز نشد و لغو شد.
 
حسن اعرابی مقدم بیان داشت: همچنین پرواز چابهار-زاهدان-تهران به شماره 383 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر که مقرر بود ساعت 11 و30 دقیقه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شود نیز از فرود در این فرودگاه بازماند و این پرواز نیز لغو شد.
 
وی ادامه داد: سومین پرواز که شب گذشته به دلیل کاهش دید در منطقه فرودگاهی لغو اعلام شد پرواز شماره 1071 متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان بود.
 
اعرابی مقدم اظهار داشت: ایرباس 320  که مقرر بود ساعت 22 و 35 دقیقه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بر زمین بنشید به دلیل کاهش شعاع دید انجام نشد و مسافران این استان در فرودگاه بین المللی مهرآباد و همچنین فرودگاه بین المللی زاهدان سرگردان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha