یک جامعه شناس با تاکید بر اهیمت بازی با کودکان توسط والدین، از والدین خواست بازی کردن با فرزندانشان را به دیگران محول نکنند، چرا که بازی باعث ایجاد حس علاقه بیشتر بین والدین و فرزندان می‌شود و راهکار بسیار خوبی برای برقراری ارتباط صحیح والدین با فرزندانشان است.

سلامت نیوز: یک جامعه شناس با تاکید بر اهیمت بازی با کودکان توسط والدین، از والدین خواست بازی کردن با فرزندانشان را به دیگران محول نکنند، چرا که بازی باعث ایجاد حس علاقه بیشتر بین والدین و فرزندان می‌شود و راهکار بسیار خوبی برای برقراری ارتباط صحیح والدین با فرزندانشان است.

دکتر بهرام نوابی فر در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر نقش بازی در شکل گیری شخصیت کودکان، گفت: بازی کردن می‌تواند نقش مهمی در جامعه پذیری کودکان داشته باشد، چرا که با بازی می‌توان کودک را در موقعیت‌های مختلف قرار داده و از این طریق تجربه حضور در موقعیت‌های مختلف را در اختیار او قرار داد و او را برای حضور موفق در آینده آماده کرد.

این جامعه شناس کرمانشاهی جامعه پذیری کودکان از طریق بازی را ماندگار و همیشگی دانست و از خانواده‌ها خواست از بازی کردن با فرزندانشان غفلت نکنند.

نوابی فر، بازی را روشی مناسب برای کسب مهارت‌های اجتماعی در کودک دانست و به خانواده‌ها توصیه کرد: برای بازی کردن با کودکانشان وقت بگذارند.

وی در ادامه بازی را در افزایش هوش کودکان اثرگذار دانست و گفت: بازی‌ها سرشار از تجربه و هوشمندی هستند و می توانند نقش مهمی در انتقال عواطف داشته و قلب ها را به هم نزدیک کنند.

این جامعه شناس بازی را در تقویت پیوندهای عاطفی اثرگذار دانست و افزود: بازی کردن والدین با فرزندانشان باعث عمیق شدن احساسات بین آن‌ها می‌شود و کیفیت این بازی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

نوابی فر از والدین خواست بازی‌های هدف دار را انتخاب کرده و از این طریق در پرورش استعدادها و خلاقیت‌های فرزندانشان بکوشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha