شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

جوان ۲۱ساله ای که ۵۰روز پس از آغاز زندگی مشترک، همسرش را به دلیل برخی اختلافات خانوادگی و «پیامک بازی» به قتل رسانده است، ساعاتی پس از ارتکاب جنایت، خود را تسلیم قانون کرد.

سلامت نیوز: جوان ۲۱ساله ای که ۵۰روز پس از آغاز زندگی مشترک، همسرش را به دلیل برخی اختلافات خانوادگی و «پیامک بازی» به قتل رسانده است، ساعاتی پس از ارتکاب جنایت، خود را تسلیم قانون کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، ساعت ۹صبح روز گذشته جوانی راهی کلانتری شفای مشهد شد و به افسرنگهبان گفت: چند ساعت قبل، همسرم را به قتل رسانده ام. در پی دریافت این خبر و به دستور سرگردمقدم (رئیس کلانتری شفا) گروهی از مأموران برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند. آنان با مشاهده جسد زن ۲۰ساله که روی تخت خفه شده بود، مراتب را به قاضی سیدجواد حسینی(قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور مقام قضایی، پزشک قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم در محل جنایت، تحقیقات در این باره آغاز شد. جسد مربوط به زن جوانی بود که یک روسری به دور گردنش پیچیده شده و روی تخت افتاده بود.

این گزارش حاکی است: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بازجویی های قضایی و تخصصی از متهم به قتل در کلانتری شفا ادامه یافت. این جوان که مدعی بود تنها ۵۰روز از تاریخ ازدواجش می گذرد در تشریح چگونگی ماجرای قتل به قاضی «حسینی» گفت: از قبل با همسرم اختلاف داشتم، پیامک بازی های او ظن مرا برانگیخته بود و به همین دلیل هم با یکدیگر قهر کرده بودیم. همسرم در یک آرایشگاه کار می کرد. ساعت ۲۳ شب بود که از سر کارم به منزل آمدم ولی همسرم در خانه را باز نمی کرد. به هر طریقی بود وارد خانه شدم و برای خودم تخم مرغ درست کردم. او در اتاق خواب و روی تخت نشسته بود و باز هم پیامک بازی می کرد. وقتی مشاجره ما شروع شد به پدرش زنگ زدم همسرم لباس هایش را پوشید تا از منزل بیرون برود اما پدرش گفت نگذارم او از خانه بیرون برود. در همین گیر و دار او صدای تلویزیون را بلند کرد. گفتم به آرامش نیاز دارم. تو می دانی که من بیماری افسردگی دارم. صدای تلویزیون را کم کن که همسایگان ناراحت می شوند!... ولی در پاسخ گفت: تو دیوانه ای! این جمله را که گفت با هم درگیر شدیم و ۲انگشت من زخم شد. گردنش را فشار دادم و سپس روسری اش را دور گردنش بستم که صورتش سیاه شد. ساعت ۳ بامداد بود که او را رها کردم و به منزل پدرم در رضاشهر رفتم و به مادرم گفتم که با همسرم درگیر شده ام بعد از آن هم به خانه خواهرم رفتم و صبح هم خودم را به کلانتری رساندم و تسلیم قانون شدم.

بنابر این گزارش، پس از اعترافات صریح متهم به قتل همسرش، قاضی حسینی دستور بازداشت موقت وی را در حالی صادر کرد که بررسی گوشی تلفن همراه مقتول درباره ادعای متهم و کشف زوایای پنهان این پرونده جنایی ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha