پیکر پسربچه جویباری که یک ماه از گم‌شدن مرموزش می‌گذرد در زمین‌های اطراف روستا پیدا شد.

سلامت نیوز: پیکر پسربچه جویباری که یک ماه از گم‌شدن مرموزش می‌گذرد در زمین‌های اطراف روستا پیدا شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران،این کودک پنج ساله 28 تیرماه هنگامی که پدر سالخورده‌اش ازخانه خارج شده بود تا به‌مزرعه برود همراه وی بیرون رفت و وقتی شنید باید به خانه برگردد از پدرش جدا شد و هرگز به خانه باز نگشت. با اطلاع خانواده این کودک به پلیس جویبار تجسس‌ها برای ردیابی وی آغاز شده بود تا اینکه روز هفتم از ناپدید شدنش, جمجمه نیم سوخته وی در حالی‌که کاملاً متلاشی شده بود در حیاط خانه پدرش پیدا شد.

وقتی پزشکان قانونی پس از بررسی‌های تخصصی خود اعلام کردند جمجمه متعلق به کودک 4 تا 5 ساله‌ای است این فرضیه قوت گرفت که کودک ناپدید شده کشته شده است. اما قرار است با انجام آزمایش‌های DNA از والدین وی در این باره اعلام نظر قطعی صورت گیرد. در حالی‌که هنوز این آزمایش علمی صورت نگرفته است , روز 25 مرداد ماه امسال پدر خانواده با مراجعه به پلیس اعلام کرد هنگامی که داخل باغ جنب خانه‌اش رفته متوجه جسد بدون سر کودک خود شده واز روی لباسی که بر تن داشت اعلام کرد جسد متعلق به کودک گمشده وی است.

بدین ترتیب قرار است نیم تنه جسد پیدا شده نیز برای انجام آزمایش‌های تخصصی به پزشکی قانونی انتقال داده شود. بنابراین گزارش، با توجه به جنایی شدن ماجرای پسربچه جویباری پلیس به‌جست‌وجوی سرنخی است تا از این جنایت هولناک راز گشایی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha