دکتر احمدی گفت: نتایج نظری اولین آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور اعلام شد.

سلامت نیوز :دکتر احمدی گفت: نتایج نظری اولین آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور اعلام شد.
به گزارش وب دا دكتر سلیمان احمدی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی آزمون دانش آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور كه توسط شورای عالی ارزشیابی وزارت بهداشت مصوب و ابلاغ شده است، اولین مرحله این آزمون برگزار و نتایج آن اعلام شد.
وی با اشاره به این که در این آزمون بیش از 72 درصد شركت‌كنندگان حائز شرایط شركت در مرحله دوم آزمون، مرحله عملی یا پره كلینیك، هستند، افزود: شركت‌كنندگان جهت اطلاع از نتایج آزمون می‌توانند به وب سایت مركز خدمات آموزشی  وزارت بهداشت به نشانی www.edd.behdasht.gov.ir  مراجعه نمایند.
مدیركل خدمات آموزشی وزارت بهداشت در ادامه گفت: شركت كنندگان جهت مشاهده نمرات خود می‌توانند با كد داوطلبی خود به وب‌سایت مركز سنجش آموزش پزشكی به نشانی www.sanjeshp.ir  مراجعه كنند.
وی خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان در مرحله نظری آزمون، لازم است در تاریخ 9 مهرماه سال جاری برای انجام فرایند ثبت نام و شركت در آزمون عملی یا پره كلینیك به دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران مراجعه كنند.
دکتر احمدی گفت: مراحل آزمون عملی یا پره كلینیك اولین آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشكی خارج از كشور طی روزهای 10، 11، 17 و 18 مهرماه سال جاری در دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران برگزار می‌شود.
گفتنی است، به منظور ارزیابی مؤثر علمی دانش‌آموختگان خارج از كشور در سه رشته پزشكی، دندانپزشكی و داروسازی، دستورالعمل‌های آزمون ملی توسط شورای عالی ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تدوین شده و در حال اجرا می باشد. /205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha