دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم شیوع بیماری ابولا در قم را تکذیب کرد و گفت: رسانه‌ها در راستای رفع اینگونه شایعات که باعث دلواپسی و نگرانی مردم می‌شود گام بردارند.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم شیوع بیماری ابولا در قم را تکذیب کرد و گفت: رسانه‌ها در راستای رفع اینگونه شایعات که باعث دلواپسی و نگرانی مردم می‌شود گام بردارند.
ابوالفضل ایرانی خواه امروز در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شایعه ورود بیماری ابولا به قم گفت: ابولا یک نوع بیماری ویروسی است و هیچ ارتباطی با کشور ما ندارد.

وی با بیان اینکه این بیماری مخصوص مناطق خاصی از جهان از جمله آفریقا است، ابراز کرد: با توجه به اقدامات سازمان بهداشت جهانی، این بیماری مشکلی برای کشورهایی نظیر ایران نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در عین حال که ابولا را بیماری مرگبار خواند، خاطرنشان کرد: به عزیزانی که قصد سفر به مناطقی که این بیماری وجود دارد و کاملا مشخص شده است توصیه می‌کنیم از مسافرت غیر ضروری پرهیز کنند.

وی همچنین با اشاره به شایعات اخیر در خصوص شیوع این بیماری، از رسانه‌ها خواست به گونه‌ای اطلاع رسانی کنند که در راستای رفع این شایعه باشد زیرا ذکر این شایعات در مردم ایجاد دلواپسی و نگرانی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha