رییس سازمان میراث فرهنگی و معاون رییس جمهور گفت: تاکنون در سازمان میراث فرهنگی برای برخی از این اشیاء قدیمی مثل اتومیبل موزه درست کرده ایم. تاکنون به فکر ساخت موزه برای هواپیماهای قدیمی نبودیم اما من در این فکرم که اگر بخواهیم برای هواپیماهای قدیمی هم موزه درست کنیم آنگاه باید بیش از نیمی از ناوگان هواپیمایی کشور را تعطیل کنیم.!

سلامت نیوز: رییس سازمان میراث فرهنگی و معاون رییس جمهور گفت: تاکنون در سازمان میراث فرهنگی برای برخی از این اشیاء قدیمی مثل اتومیبل موزه درست کرده ایم. تاکنون به فکر ساخت موزه برای هواپیماهای قدیمی نبودیم اما من در این فکرم که اگر بخواهیم برای هواپیماهای قدیمی هم موزه درست کنیم آنگاه باید بیش از نیمی از ناوگان هواپیمایی کشور را تعطیل کنیم.!

 معاون رییس جمهور بیش از نیمی از ناوگان هواپیمایی کشور را به جای پرواز در آسمان و حمل و نقل مسافر، مناسب قرار گرفتن در موزه هواپیماهای قدیمی می داند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پیام نو، در یک همایش گردشگی مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان گردشگری هم  به عنوان یکی از سخنرانان حضور داشت. پیش از سخنرانی سلطانی فریکی از مجریان برنامه  سخنرانان خارجی را معرفی کرد و در حین این معرفی گفت که یکی از این سخنرانان از زمان ورود به تهران چندین بار در خواست کرده است که به فرودگاه مهرآباد برود و هواپیماهای قدیمی موجود در این فرودگاه را ببیند اما تاکنون موفق نشده است. وی سپس با اشاره سلطانی فر از مسئولانی که صدای وی را احتمالا می شنیدند؛ درخواست کرد تا شرایط بازدید این میهمان خارجی از فرودگاه مهرآباد فراهم شود.

وقتی سلطانی فر به عنوان سخنران پشت تریبون رفت گفت که که می خواهد سخنرانی اش را با چند شوخی آغاز کند! یکی از شوخی های سلطانی فر ناظر به در خواست همین میهمان خارجی بود. معاون رییس جمهور به طنز گفت ما ایرانی ها به اشیاء قدیمی علاقه زیادی داریم. ما هم در سازمان میراث فرهنگی تاکنون برای برخی از این اشیاء قدیمی مثل اتومیبل موزه درست کرده ایم. تاکنون به فکر ساخت موزه برای هواپیماهای قدیمی نبودیم اما من در این فکرم که اگر بخواهیم برای هواپیماهای قدیمی هم موزه درست کنیم آنگاه باید بیش از نیمی از ناوگان هواپیمایی کشور را تعطیل کنیم!
این اشاره طنز سلطانی فر با استقبال حاضران در همایش روبرو شد یکی از حاضران با اشاره به سقوط هفته پیش ایران ۱۴۰ در شهرک آزادی گفت که البته ما می توانیم برای هواپیماهای جدید و تازه ساخت هم موزه بزنیم زیرا زود از دور خارج می شوند.

گفتنی است هفته پیش بود که هواپیمای ایران ۱۴۰ در شهرک آزادی سقوط کرد و ۳۸ تن از مسافران و خدمه پرواز آن کشته شدند.این هواپیما مونتاژ هواپیمای آنتونف ۱۴۰ ساخت روسیه است که بنیاد امنیت پرواز آن را ناامن معرفی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مريم ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    واقعا شرم اوره با جون مردم بازي ميكنند از رو هم نميرند هواپيماهاي كهنه شده قاتل مردم. بيچاره مردم كه بايد با ترس و لرز سوار هواپيما بشن فاتحه خودشون بخونند.