دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 118018

زمین لرزه ای به بزرگی 6،0 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) باردیگر حوالی مورموری واقع در استان ایلام در غرب کشور را لرزاند.

سلامت نیوز: زمین لرزه ای به بزرگی 6،0 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) باردیگر حوالی مورموری واقع در استان ایلام در غرب کشور را لرزاند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ، این زمین لرزه ساعت 9 و 55 دقیقه و 52 ثانیه صبح امروز (دوشنبه) در عمق 12 کیلومتری حوالی مورموری واقع در استان ایلام به وقوع پیوست.

شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری ، موقعیت این زمین لرزه را در عرض شمالی 32،73 درجه و طول شرقی 47،79 درجه ثبت کردند.

شهر مورموری واقع در استان ایلام از نخستین زلزله صبح امروز که در ساعت 7 و 2دقیقه به وقوع پیوسته بود تاکنون 29 بار دیگر لرزیده است.

زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز دوشنبه سه استان ایلام، لرستان و خوزستان در غرب و جنوب غربی کشور را تکان داد.

اولین زمین لرزه امروز غرب کشور در شهرستان آبدانان استان ایلام سبب تخریب ساختمان مخابرات این شهرستان شده و همچنین قطعی آب و برق را در پی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha