دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

رئیس کلانتری 151یافت‌آباد جزئیات حمله چماق به دستان به کلانتری را تشریح کرد.

سلامت نیوز: رئیس کلانتری 151یافت‌آباد جزئیات حمله چماق به دستان به کلانتری را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ حسین ذکایی‌خو در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت سه بامداد بیست‌و‌سوم مرداد، دو پسر جوان در حالی که یک نفر از آنها چماقی در دست داشت به قراول و دژبان وقت کلانتری حمله‌ور شدند و قصد خلع سلاح و گرفتن اسلحه کلاشینکف سرباز دژبان را داشتند که با سرو صدای ایجاد شده و تخریب شیشه‌های دژبانی، افسر‌نگهبان وقت کلانتری به همراه ماموران دیگر به کمک دژبان آمدند و مانع از خلع سلاح سرباز شدند.


وی با بیان اینکه شخصی که چماق در دست داشت با ضربات پی در پی اقدام به تخریب شیشه‌های در و سایر قسمت‌های دژبانی کرد، گفت: این فرد به سمت ماموران حمله‌ور شد که درنهایت به کنترل ماموران درآمد و چماق خود را به زمین انداخت. سپس هر دو نفر دستگیر به کلانتری منتقل شدند.

ذکایی‌خو با بیان اینکه متهم ردیف اول- شخصی که چماق در دست داشت- خود را «داریوش» و متهم ردیف دوم خود را «اکبر» معرفی کرد، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد هر دو متهم شرب خمر کرده‌اند. آنها برای تست الکل به پزشکی قانونی معرفی شوند و تست الکل آنان نیز مثبت اعلام شد.


رئیس کلانتری 151یافت‌آباد با بیان اینکه در ادامه در بازجویی‌ها از متهمان مشخص شد آنان برای آزادی و فراری دادن برادرشان به نام «بهروز» که ساعاتی پیش توسط ماموران به اتهام فروش مال غیر، جلب و پس از انتقال به کلانتری در بازداشت به سر می‌برد، با ماموران درگیر شده بودند، گفت: متهمان پس از دستگیری ضمن تشکیل پرونده به اتهام درگیری با ماموران و تخریب عمدی اموال دولتی، شرب خمر و شرارت بازداشت شدند و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha