با محکومیت متهمان ماجرای کودک آزاری در مهد کودک ستایش اردبیل، این موضوع به پایان خود رسید.

سلامت نیوز: با محکومیت متهمان ماجرای کودک آزاری در مهد کودک ستایش اردبیل، این موضوع به پایان خود رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: هر دو متهم مهد کودک ستایش به شش ماه حبس و دو سال ممنوعیت از فعالیت مربوطه محکوم شدند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه متهمان این ماجرا هر دو زن هستند قسمتی از حبس به صورت معلق اجرا می شود.

عتباتی با توصیه به رسانه ها در باره نپرداختن بیشتر به موضوع مهد کودک ستایش افزود: این موضوع باعث خدشته دار شدن وجهه استان می شود.

وی منشا انتشار گسترده ماجرای مهد کودک ستایش را ناشی از بی تدبیری دستگاه های نظارتی دانست و گفت: اگر در لحظه اول از این ماجرا باخبر می شدیم از گسترش تبلیغات منفی جلوگیری می کردیم.

وی در ادامه این نشست با اشاره به حذف مرخصی برای زندانیان محکومیت های اخلالگری درنظم عمومی گفت: زندانیان متجاوز به عنف و اخلال در نظم عمومی و مزاحمین نوامیس مردم از مرخصی محروم هستند.

عتباتی افزود: مبارزه با اخلال گران نظم و امنیت عمومی از جمله سیاست های مهم حوزه قضایی استان است و با افرادی که قصد اخلاگری و اوباش گری دارند برخورد می شود.

وی همچنین از راه اندازی واحد مصالحه زندانیان در دستگاه قضایی استان اردبیل خبر داد و گفت: این واحد برای تعدیل و میانجی گری ریش سفیدان شهر در صدور حکم برای قتل های غیر عمد ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha