معاون مدیریت بحران استانداری ایلام٬ در تشریح وضعیت کنونی مناطق زلزله زده استان ایلام٬ گفت: طبق آخرین گزارش‌های واصله زلزله تاکنون بیش از 100 مصدوم و تخریب بیش از 60 درصدی منازل را بر جای گذاشته است.

سلامت نیوز: معاون مدیریت بحران استانداری ایلام٬ در تشریح وضعیت کنونی مناطق زلزله زده استان ایلام٬ گفت: طبق آخرین گزارش‌های واصله زلزله تاکنون بیش از 100 مصدوم و تخریب بیش از 60 درصدی منازل را بر جای گذاشته است.

اقبال نوروز‌آبادیان در گفت وگو با خانه ملت٬ با یادآوری وقوع زلزله در منطقه مورموری در استان ایلام٬ گفت: طبق گزارش‌های واصله، زلزله تاکنون 100 نفر مصدوم بر جای گذاشته است.

وی همچنین از انتقال مجروحان و مصدومان به استان‌های مجاور برای انجام اقدامات درمانی خبر داد و افزود: زلزله امروز (27 مرداد) استان ایلام در بخش روستایی و شهری تلفات جانی نداشته است.

نوروز آبادیان با بیان اینکه بیش از 60 درصد واحدهای مسکونی شهری و روستایی تخریب شده‌اند٬ گفت: به علت وقوع زلزله بسیاری از ساختمان‌های مسکونی از 10 تا 90 درصد دچار آسیب‌ شده و غیر قابل سکونت هستند.

وی با تاکید بر اینکه امدادرسانی به زلزله‌دیدگان در حال انجام است٬ تصریح کرد: در جلسه استاندار ایلام و مدیران استانی این استان در خصوص اسکان اضطراری زلزله‌دیدگان نیز تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

نوروزآبادیان با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های مواصلاتی استان ایلام و همچنین آب و برق این استان قطع شده است٬ افزود: اکنون آبرسانی با تانکر به مناطق زلزله زده انجام می‌شود.

معاون مدیریت بحران استانداری ایلام٬ با یادآوری وقوع بیش از 40 پس لرزه از صبح تاکنون در استان ایلام٬ گفت: متاسفانه پس لرزه‌ها نیز با قدرتی در حدود زلزله این استان یعنی 6 ریشتر رخ داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha