عضو شورای عالی نظام پرستاری به تشریح جزئیات دیدار نمایندگان پرستاری با وزیر بهداشت پرداخت و گفت: امیدواریم با عملیاتی شدن هرچه سریعتر وعده های وزیر، دوباره اعتماد به جامعه پرستاری برگردد.

سلامت نیوز: عضو شورای عالی نظام پرستاری به تشریح جزئیات دیدار نمایندگان پرستاری با وزیر بهداشت پرداخت و گفت: امیدواریم با عملیاتی شدن هرچه سریعتر وعده های وزیر، دوباره اعتماد به جامعه پرستاری برگردد.

محمد شریفی مقدم در گفتگو با مهر، فضای حاکم بر جلسه اعضای شورای عالی نظام پرستاری با وزیر بهداشت را، فضای صمیمی و دوستانه خواند و گفت: در این جلسه، وزیر با سعه صدر به حرفهای نمایندگان پرستاری گوش داد.

وی با اشاره به مشکلات عدیده جامعه پرستاری کشور که نشات گرفته از اجرا نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است، افزود: وزیر بهداشت در این جلسه تاکید کرد که این قانون ابتدا به صورت آزمایشی در چند بیمارستان اجرا شود و پس از نتایج آن، در مورد اجرای سراسری آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

شریفی مقدم یه عنوان اولین سخنران نمایندگان پرستاری در جلسه با وزیر بهداشت، گفت: آنچه را بنده گفتم، مشکلات جامعه پرستاری بود. اضافه کار اجباری، کمبود پرستار، برخوردهای ناشایست با پرستاران و... از جمله موضوعاتی بود که بنده مطرح کردم و وزیر بهداشت نیز همه این صحبتها را گوش داد و بر آنها صحه گذاشت.

عضو شورای عالی نظام پرستاری با عنوان این مطلب که وزیر بهداشت از برخورد با پرستاران اظهارتاسف کرد، افزود: فضای دوستانه ای بر جلسه حاکم بود و توانستیم مشکلات جامعه پرستاری را بازگو کنیم.

شریفی مقدم تاکید کرد: به نظر می رسد با توجه به صحبتهای وزیر بهداشت، باید به آنچه او گفته اعتماد کنیم و البته انتظار داریم هرچه زودتر، تصمیماتی که در این جلسه گرفته شده است، عملیاتی شود.

وی با اشاره به وعده هایی که در گذشته مسئولان وقت به جامعه پرستاری داده اند، افزود: امیدواریم در این دولت، وعده های بر زمین مانده عملیاتی شود. ضمن اینکه حل مشکلات تنها در فضای تفاهم و همکاری حل خواهد شد و این به نفع مردم و بیماران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha