سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از درمان 332 مصدوم زلزله ایلام خبر داد و گفت: 17 نفر از مصدومان همچنان در بیمارستان های آبدانان، دزفول و دهلران بستری هستند.

سلامت نیوز: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از درمان 332 مصدوم زلزله ایلام خبر داد و گفت: 17 نفر از مصدومان همچنان در بیمارستان های آبدانان، دزفول و دهلران بستری هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وزارت بهداشت، مجتبی خالدی با  اعلام این خبر افزود: در حال حاضر هیچگونه مشکلی برای درمان مصدومان وجود ندارد و در تلاش هستیم وضعیت بهداشتی منطقه به شرایط قبل از زلزله بازگردد.

 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 اکیپ بهداشتی در منطقه حضور دارند، گفت: تاکنون 10 زن باردار بر اثر زلزله دچار آسیب شده اند که 9 نفر از آنان درمان و یک نفر به دلیل تهدید به سقط همچنان تحت درمان قرار درمان دارند.

 
سرپرست هدایت عملیات بحران اورژانس کشور همچنین از استقرار 15 اکیپ درمانی در منطقه آبدانان خبر داد و گفت: 5 اتوبوس آمبولانس و 8 آمبولانس نیز همچنان در منطقه حضور دارند.

 
وی گفت: در حال حاضر کارگروه بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام و وزارت بهداشت در حال آماده باش هستند.

 
خالدی افزود: طی روز گذشته تاکنون 211 زمین لرزه در استان ایلام به وقوع پیوسته که 34 زمین لرزه بالای 4 ریشتر گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha