رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی در انتظار تصمیم و ابلاغ معاونت نظارت راهبری و برنامه ریزی ریاست جمهوری است.

سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی در انتظار تصمیم و ابلاغ معاونت نظارت راهبری و برنامه ریزی ریاست جمهوری است.

دکتر همایون هاشمی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: افزایش مستمری مددجویان سازمانهای حمایتی مانند بهزیستی باید به تصویب معاونت راهبری ریاست جمهوری برسد و پس از آن به دستگاههای ذیربط جهت اجرایی شدن ابلاغ شود و در غیر اینصورت نمیتوانیم مستمری ها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مستمری مددجویان بهزیستی طی دو سال گذشته افزایش یافته است ، گفت: این درحالی است که مستمری مددجویان سایر نهادهای حمایتی طی این مدت افزایشی نداشته است اما اما در بهزیستی توانستیم اقدامات و تسهیلات حمایتی را در اختیار مددجویان قرار دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: هر سال افزایش مستمری ها در نیمه دوم سال اتفاق می افتد و امسال نیز امیدواریم این موضوع میسر شود و احتمال این امر وجود دارد.

به گفته هاشمی، برای افزایش مبلغ مستمری منتظر اعلام معاونت راهبردی ریاست جمهوری هستیم .

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 4 میلیون 800 هزار نفر از خدمات و تسهیلات بهزیستی بهره مند می شوند ، گفت: علاوه بر مددحویانی که به طور مستمر از خدمات این نهاد استفاده می کنند و مستمری ماهیانه دریافت می کنند تعدادی از افراد نیازمند نیز به طور موردی از خدمات و اقدامات حمایتی بهزیستی برخوردار می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرجان ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    به همایون هاشمی در آمار سازی برای بهزیستی باید زرشک طلایی داد. خود این بابا نمی دونه چند نفر زیر مجموعه سازمان بهزیستی هستند