سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 118163

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تا صبح امروز شمار مصدومان زلزله در استان ایلام به 353 نفر رسیده است.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تا صبح امروز شمار مصدومان زلزله در استان ایلام به 353 نفر رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، «علی دل پیشه» گفت: تا صبح امروز سه شنبه، طبق آمارهای ارسالی از بیمارستان ها و مرکز بهداشتی درمانی بخش مورموری، بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) آبدانان و بیمارستان شهدای دهلران، شمار مصدومان زلزله استان ایلام به 353 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهارداشت: خوشبختانه در این زلزله 6.1 ریشتری موردی از فوت گزارش نشده و از این تعداد مصدوم، 17 نفر از مصدومین همچنان در بیمارستانهای آبدانان، دهلران و دزفول بستری هستند.

وی ادامه داد: لحظاتی پس از وقوع زلزله اکیپ های پزشکی به موقع درمحل زلزله حضور یافته و خدمات به موقعی را به مصدومان زلزله زده ارائه داده اند و همچنان در شهرستان های زلزله زده آبدانان و دهلران حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: در کنار این اقدامات پزشکی، به گروه های آسیب پذیر همچون مادران باردار، کودکان زیر 5 سال و سالمندان خدمات ویژه و مخصوص ارائه شده است ضمن این که کارگروه بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام و وزارت بهداشت تشکیل شده و در حال آماده باش به سر می برند.

در این گزارش آمده ، لحظاتی پس از وقوع زلزله در بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به همراه اعضاء ستاد بحران در استان ایلام از این منطقه بازدید هوایی کردند.

این گزارش حاکی است پس از این بازدید هوایی، اعضاء ستاد بحران استان به بررسی مناطق زلزله زده بخش مورموری به لحاظ میزان خسارت، نحوه خدمات رسانی درمانی و چگونگی و میزان امداد به زلزله زدگان پرداخته و تصمیماتی برای تسریع در روند امداد رسانی و رسیدگی به معیشت مردم را اتخاذ کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha