چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

كارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات جنایی برای شناسایی و دستگیری دو زن قاتل را آغاز كردند. قاتلان فراری در جنایت های جداگانه در تهران دو مرد را به قتل رسانده اند.

سلامت نیوز: كارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات جنایی برای شناسایی و دستگیری دو زن قاتل را آغاز كردند. قاتلان فراری در جنایت های جداگانه در تهران دو مرد را به قتل رسانده اند.
    در نخستین جنایت، پنجم خردادماه امسال ماموران پلیس آگاهی از قتل مرد جوانی در خیابان ری باخبر شدند.
    در ادامه تیمی از كارآگاهان همراه قاضی سپیدنامه، بازپرس جنایی تهران در محل جنایت حاضر شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش و خونریزی شدید جان خود را از دست داده است.
    پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشكی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران، تحقیقات برای كشف راز قتل را آغاز كردند.
    در بررسی های اولیه همسر مقتول گفت: چندی قبل زن تنهایی به نام نرگس طبقه بالای خانه ما را اجاره كرد. مدتی بعد همسرم متوجه شد كه او به مواد مخدر اعتیاد دارد و به همین دلیل افراد غریبه به خانه اش رفت و آمد دارند. امروز ظهر همسرم برای تعمیر كولر به پشت بام رفت كه پس از دقایقی متوجه صدای فریاد او از داخل حیاط شدم. همسرم از ناحیه گردن دچار خونریزی شده بود و نرگس در حالی كه كاردی در دست داشت از خانه فرار كرد. شوهرم چند قدمی را به تعقیب او پرداخت اما در میان راه به علت خونریزی شدید روی زمین افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha