چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر به جرم كودك آزاری در ارومیه خبر داد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر به جرم كودك آزاری در ارومیه خبر داد.

سردار یحیی شرفی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی كسب خبری مبنی بر یك مورد كودك آزاری در شهرستان ارومیه، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. در ادامه مشخص شد كودك پنج ساله از سوی ناپدری معتادش چندین بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه پا و بینی به شدت مصدوم شده است.

وی افزود: ناپدری معتاد و مادر این پسر پنج ساله به لحاظ گریز از چنگال قانون كودك را به روستاهای اطراف برده و برخی اوقات برای پوشش دادن به بزه های اجتماعی از قبیل تهیه مواد و سایر جرایم به طور كاملاپنهانی در شهرستان ارومیه تردد داشته اند.

سردار شرفی تصریح كرد: محل موردنظر در یك عملیات غافلگیرانه پلیس با حضور اورژانس، مدیریت مركز بحران و بهزیستی و با اخذ مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفته و كودك مصدوم از چنگال ناپدری و مادرش رهایی یافته و تحویل مددكاران بهزیستی شیرخوارگاه مهر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان كرد: در این راستا دو نفر دستگیر و متهمان پس از تشكیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند. وضعیت این كودك پنج ساله بعد از تحویل به شیرخوارگاه و بازدید مددكاران و پزشكان این مركز رضایت بخش گزارش شده است.
منبع: روزنامه اعتماد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha