سازمان هواپیمایی کشوری، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: از کلیه کسانی که شاهد پرواز هواپیمای آنتونف 140 بوده و یا از آن فیلم یا عکسی تهیه کرده اند اطلاعات خود را به منظور بررسی علت سانحه در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دهند.

سلامت نیوز: سازمان هواپیمایی کشوری، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: از کلیه کسانی که شاهد پرواز هواپیمای آنتونف 140 بوده و یا از آن فیلم یا عکسی تهیه کرده اند اطلاعات خود را به منظور بررسی علت سانحه در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد شهبازی مدیر کل دفتر ایمنی و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به سانحه هواپیمای آنتونف 140 که 19 مرداد ماه در حوالی فرودگاه مهرآباد، از کلیه کسانی که شاهد پرواز هواپیما بوده و یا از آن فیلم یا عکسی تهیه کرده اند یا اطلاعاتی در این خصوص دارند درخواست می شود از طریق مسیرهای ارتباطی زیر اطلاعات خود را در اختیار دفتر ایمنی و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی قرار دهند.

وی با بیان اینکه اطلاعات دریافت شده فقط به منظور بررسی سانحه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، افزود: در صورتی که افراد مایل باشند می توانند اطلاعات، فیلم و عکس خود را به صورت بدون نام و مشخصات به نشانی aig@cao.ir ارسال و یا با شماره تلفن 66073526 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha