این مساله آلودگی آب روخانه نم رود و ˈحبله رودˈ را به دنبال دارد که نتیجه آن آسیب رسیدن به آبزیان و همچنین باغداران حاشیه رودخانه های فوق الذکر است.

سلامت نیوز: این مساله آلودگی آب روخانه نم رود و ˈحبله رودˈ را به دنبال دارد که نتیجه آن آسیب رسیدن به آبزیان و همچنین باغداران حاشیه رودخانه های فوق الذکر است.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اشاره به واژگونی تریلر حاوی موادشوینده در جاده فیروزکوه گفت: حجم وسیعی از آلودگی ها وارد آب های منطقه شده و فاجعه زیست محیطی در راه است.

ˈرضا کرمیˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود ساعت 22 شب گذشته یک دستگاه تریلر حاوی مواد شوینده در جاده تهران- فیروزکوه در منطقه ˈنم رودˈ واژگون شد که متاسفانه تمامی محتویات آن در طبیعت اطراف و رودخانه ˈنم رودˈ پخش شد.

وی گفت: از آنجایی که حادثه در آن موقع شب اتفاق افتاد و عوامل امدادی حاضر در منطقه نیز به موقع اطلاع رسانی نکردند، تمامی مواد موجود در تانکر تریلر به میزان 24 هزار لیتر در منطقه پخش شد.

کرمی هشدار داد: این مساله آلودگی آب روخانه نم رود و ˈحبله رودˈ را به دنبال دارد که نتیجه آن آسیب رسیدن به آبزیان و همچنین باغداران حاشیه رودخانه های فوق الذکر است.

وی خاطرنشان کرد: به محض اطلاع از این فاجعه زیست محیطی، عوامل محیط زیست به همراه نیروهای راهداری در محل حاضر شدند و نسبت به جلوگیری از ورود باقیمانده مواد شوینده به داخل رودخانه اقدام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha